Przygotowując wersję 2018.3.1 „Żaba” wprowadziliśmy kilka drobnych udogodnień do interfejsu graficznego menu głównego i edytora scenerii.

Sceneria stanowiąca tło menu głównego została „odchudzona” o kilkadziesiąt obiektów, co powinno trochę odciążyć komputer w momencie zmiany ustawień lub oczekiwania na wejście do gry. Na ekranie startowym po prawej stronie został umieszczony pasek, który umożliwia szybki dostęp do stron TD2 w mediach społecznościowych.

W wersjach 2018.2.x „Feniks” zostało dodanych dużo nowych opcji w menu ustawień, aby użytkownik mógł w wielu aspektach dostosować rozgrywkę do własnych preferencji. Dla zwiększenia czytelności tego okna ustawienia zostały podzielone na cztery kategorie: Gra, Grafika, Edytor oraz Inne.

Edytor scenerii w wersji 2018.3.1 „Żaba” oprócz nowych obiektów oferuje również nowe funkcjonalności. Przyciskiem umieszczonym na pasku w lewym dolnym rogu ekranu (oznaczenie: 1) można wyświetlać lub ukrywać podkłady kolejowe w edytorze. Na dole ekranu, obok współrzędnych kursora myszy (oznaczenie: 2), została dodana informacja o nazwie obiektu, nad którym aktualnie znajduje się kursor. W prawym dolnym rogu ekranu został dodany nowy przycisk (oznaczenie: 3), którym można wyświetlić informację o liczbie obiektów (dokładniej: colliderów obiektów) wykorzystanych na scenerii. Przy okazji użytkownik zostanie poinformowany o bezpiecznym limicie obiektów na jednej scenerii.

2 thoughts on “Nowości w 2018.3.1: Usprawnienia w interfejsie graficznym

  1. Lisiczek napisał(a):

    Warto też byłoby dodać ukrywanie podkładów dla trybu maszynisty i dyżurnego. Owszem, możemy to zrobić mniejszając LOD Bias, ale z kolei to powoduje obniżenie detali wszystkiego, a dobrze by było mieć możliwość grania na dobrej grafice, lecz bez podkładów bo jednak one bardzo obciążają komputer.

  2. Mr_bar napisał(a):

    Kiedy wrocław ?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *